Friday, 31 July 2009

Geremy's te reo for the weekend

Hei apopo te ra whakamutunga o te Wiki o te Reo Maori. Engari e hoa ma kaua pa pouri, ahakoa aianei ka mutu tenei wiki whakahirahira hei whakatarewa i te reo ki tona tiketike, e kore e mutu te hoe i to tatou waka reo.

Today signals the last day of Maori Language Week. But don’t be sad folks, even though the Maori Language buzz will end, the waka never stops being paddled.

Here is today's lesson:

E aha ana koe a nga ra whakataa nei?
What are you doing for the weekend?

Kei te whakataa ana au.
I am going to rest.

Kei te panui Pukapuka ana au.
I am going to read a book.

E haere ana au ki te karakia.
I am going to church.

E haera ana au ki te paati.
I am going to a party.

E haere ana au ki te paparakaauta.
I am going to the pub.

No comments: